Day 5

e 8 si ceva si ma intreb, daca nu trebuia sa ma trezesc sa merg la munca, oare imi mai era gandul la cum o sa ma descurc azi? e cumplit de greu sa nu te gandesti la mancare, cand toti cei din jur sa bucura de ea. plus, bombardament de reclame pe strada, vitrine si tot felul de locatii de unde iti poti lua cea, la vedere… daca zic stau in pat si ma uit la TV, alta idee proasta: ori cineva gateste vreo mancare exotica, ori prind vreun calup publicitar care sa mas bage in boale si in promisiuni de genul: dupa dieta… imi iau si eu.. sincer, imi e putin teama de ce va urma dupa.

nu am rezistat tentatiei si ieri m-am cantarit. deja simteam in haine ca efortul da roade, dar am vrut o confirmare in plus. incerc cumvma sa-mi aman mesele mai tarziu, ca imi e teama ca poate peste o ora s-ar putea sa-mi fie foame si mai tare. iar ca mod de eschiva, ramane un pahar de apa calda. asta chiar imi atenueaza din senzatia acuta. la cina, aseara chiar am fost cuminte: un pachet de branzuca de vaci, amestecat cu 2 morcovei rasi – a iesit o pasta colorata si dulce, plus un ou fiert.

dupa cum spuneam in titlu: ziua a 5-a , la care la micul dejun e un morcov ras cu lamaie. pe mine nu m-a dat pe spate niciodata combinatia asta, mai ales ca eu as fi pus niste ulei de masline, peste… beta-carotenul e liposolubil. asa ca… fara zeama de lamaie – si asa e acida si s-ar putea sa imi faca foame :)). de fapt, ma feresc de orice element care mi-ar putea induce foame: o cafea in plus, fie si o cantitate foarte mica, evit condimentele. si nu-mi ramane decat: apa, apa si iar apa… ieri ar fi trebuit sa imi cumpar pestele pentru azi, dar mi-a fost teama sa merg in supermarket, ca mi-ar fi fost foarte greu sa rezist tentatiilor.

la pranz e o bucata de peste pe care o voi manca abia pe la 14.30 – 15.00 si cina…friptura de vaca cu salata verde si telina (uraaaa!!!! – ador salata, nu de alta).

si sper sa mai treaca o zi in care sa nu ma abat… am gasit si alte bloguri cu evolutiii ale greutatii de-a dreptul suprinzatoare, dar sunt acasa link-urile salvate si le voi posta ulterior. cam atat pe azi, ca mi-e pofta de-un pahar de apa (a se citi: tare as manca ceva) :D

pe curand


Lasă un răspuns

