Dimineata devreme

e sambata dimineata, adica, a trecut si a treia zi si sunt la inceputul celei de-a patra. de fapt, chiar scriu cu cafeaua in fata, ceea ca imi va fi de „mancare” pe azi pana pe la vreo 4, pentru ca am iesit aseara in oras si apoi am fost adusa direct la birou, fara a mai putea sa trec pe acasa si sa mananc telina fiarta (a se citi arsa, de-am afumat si scara, nu numai apartamentul – am uitat-o pe foc :D ).

ziua 3 a fost o intreaga cacealma: am sarit peste micul dejun – eram prea obosita de dimineata sa mai imi fac cafeaua, si am adormit pana pe la vreo 3 p.m. apoi, pranzul, a fost, in loc de salata verde, o felie de sunca si 2 oua fierte, o salata din o salata verde, vreo 3 felii de sunca si 2 oua fierte, cu ulei de masline si putin otet, sare… si dupa toate astea, la cina, am mancat un mar mare, o maslina si un pahar de vin, demidulce, bun rau – deci… daca a fost sa cad in ispita, macar a fost una delicioasa. sper macar, ca aceasta sambata sa fiemai aproape de ce ar trebuie sa fie Day4 – astfel… la micul dejun, s-a dus felia de paine prajita si ramane doar cafeaua, pranzul e decalat (pe la 16,00, cum ziceam) iar cina, ramane in picioare, sper :)) – 1 ou fiert tare,1 morcov ras si o cutie brânzã de vaci, degresata, desigur

cam asta pe azi, ma simt grozav si nu stiu precis daca m-am obisnuit cu senzatia de foame, atat de bine, incat nu o mai simt sau… dragostea chiar tine si de foame. ce e clar, e ca ma simt grozav

pe curand

P.S. sa nu uit sa iau bilet la loto


Lasă un răspuns

