Tarziu in noapte…

o alta tura de noapte, dupa o luuunga zi de dieta. am dormit pana pe la 14,30 si ma intreb cat de foame mi-ar fi fost, daca nu erau orele de somn…

e o senzatie aproape continua si imi veneau tot felul de pofte. dar am fost cuminte si singurele abateri au fost putina sare in salata si schimbarea sucului de lamaie cu otet. parca e mai buna salata asa.

cina am luat-o pe la 18,30 si apoi pe la 21.00 am plecat la birou. aici, am incercat sa mai amagesc foamea cu cate o tigara si cu apa calda, bauta in loc de orice altceva. dar cred ca pot supravietui. maine e a treia zi, mi se upgrade-aza micul dejun, iar la pranz am 2 oua fierte, o felie de sunca si salata verde. cred ca imi voi face sandwich-uri cum imi povestea vara-mea, in frunze de salata. la cina e o telina fiarta cu o rosie si un fruct.

problema va aparea spre seara, ca voi iesi cu un prieten la o cafea, si ca nu strii ceva, voi lua un ceai, fara zahar, evident. sper sa nu insiste sa mananc ceva si nici mie sa nu imi vina sa plang de foame langa el. e cumplit, da, stiu… dar, baba sufera la frumusete, nu? :))

e aproape 2 si jumatate dimineata: dau cu apa, dau cu o tigara si apoi dau cu scrisul, sa ma tin ocupata. e un efort pe care trebuie sa il fac si sa merg pana la capat! am nevoie de asta, pentru increderea in sine… ma gandesc sa scriu un post in care sa identific clar de ce vreu sa slabesc?

cam atat pe azi. happy happy joy – intalnirea cu T. :D

pe curand


Lasă un răspuns

