The second day

Photobucket

cam acesta e drumul pe care mi-am propus sa il parcurg, ca imagine. simularea e de pe un site de pe My Visual Model – un site chiar distractiv

e a doua zi de blog si a doua zi de dieta…

cum e in prima zi? nu atat de dificil, pe cat pare, dar nici foarte usor. nici maine nu imi va fi greu, ca va trebui sa dorm, mai toata ziua (am lucrat de noapte intre prima si a doau zi), si deci, voi pana pe la 14.00, cand voi mananca si apoi, probabil, iar o repriza de somn. am avut grija sa imi cumpar din vreme ce-mi trebuie, am parte de pranz si cina, ceea ce e iar bine, si sper sa treaca fara sa comit vreo abatere. bine macar, ca apa nu e interzisa :))

ma simt bine, avand acest blog. ma simt de parca as avea ceva de care trebuie sa am grija, ca de un Tamagotchi, dar ce e mai interesant, e ca are si o componenta reala… e vorba de mine si de directia in care tind sa evoluez.

eu functionez bine dupa reguli bine stabilite, chiar daca constientizez ce spune Aldous Huxley: E mai uşor să trăieşti după reguli fixe, decât prin tact şi proprie judecată. insa la mine e mai comod, cred, cand am limite trasate.

asadar… ca regula de baza, e urmarirea dietei, iar singurul supliment, e cate o pastila de Cetebe, in fiecare seara. nu sunt pregatitasa judec acum daca e chiar o dieta elaborata cineva intreg la minte, dar eu am decis sa merg pana la capat cu ea. apoi, ca zi de cantarire, va fi miercurea. sper sa rezist sa stau departe de cantar… la restul, ma voi gandi… maine, vorba lui Scarlet si le voi posta ulterior.

pe curand


Lasă un răspuns

