Day One

o alta „prima zi”…

da, stiu, am inceput de n ori, cu n abordari… si nu mai stiu de cate ori am zis ca voi merge pana la capat. in drum spre munca, azi m-am gandit, ce-ar fi sa fac un blog cu asta.

e prima zi din Dieta Daneza (DD)… cred ca e a patra sau a cincea tentativa. aproape de final am fost in mai multe cazuri. dar… viitorul incepe azi, nu?
ma gandesc ca in cam un an as putea sa imi ating tinta. vorba cantecului: „pentru mine, un an… nu e mult…”. cel putin nu am de ce sa imi fac griji, cu ce am de facut in urmatoarea vremea…

sa fac un „plan de blog”: intentionez sa scriu zilnic, sa completez saptamanal evolutia pe ticker si eventual sa pun si poze, sa am ce imi aduce aminte peste vremuri… blogul va contine si idei despre alte chestii care imi preocupa creierasul.

deocamdata, incerc sa nu am abateri la DD si sa ma documentez in legatura cu ce ar fi potrivit sa urmeze apoi. promit sa fiu cuminte! sper :D

cred ca ajunge pentru azi… mai scriu si maine

pe curand


Lasă un răspuns

